KLM kondigt een nieuwe samenwerking aan met de Nederlandse merken Marie-Stella-Maris en Envisions. Vanaf 1 juli 2024 kunnen Business Class-passagiers en bezoekers van de KLM Crown Lounge op Amsterdam Airport Schiphol genieten van premium verzorgingsproducten van Marie-Stella-Maris.
Volgens Marleen van de Pol, VP Customer Experience bij KLM, streeft de luchtvaartmaatschappij ernaar om elke reis betekenisvol te maken door te kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit. 'Reizen gaat immers niet om bestemmingen afvinken, maar om bijzondere ontmoetingen en persoonlijke ervaringen,' aldus Van de Pol.
Voor de ontwikkeling van de nieuwe comfort bags heeft KLM gekozen voor een samenwerking met Envisions, een talentvol design agentschap uit Eindhoven. Bij Envisions is materiaal altijd een ruimtelijke ervaring. 'Door uitzonderlijk ruimtelijk ontwerp helpen we de dapperste merken ter wereld om een visionaire ervaring voor hun klanten te creëren,' verklaart Envisions. Het agentschap, dat begon als een collectief van jonge afgestudeerden van de Design Academy Eindhoven, heeft vier nieuwe comfort bags ontworpen, geïnspireerd op verschillende momenten van de dag.
Passagiers in de KLM Crown Lounges en aan boord in de KLM Businessclass kunnen gebruikmaken van handzeep, handgel, handlotion en een face mist van Marie-Stella-Maris. Daarnaast ontvangen zij een face moisturiser en een lip balm in de comfort bag. De producten van Marie-Stella-Maris worden vervaardigd in Nederland en bestaan voor ten minste 96% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong, zoals shea butter, amandelolie en hazelnootolie. Het merk draagt ook bij aan duurzame waterprojecten door 2,5% van haar omzet te doneren. klm.nl
Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.