Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Wil je je adres wijzigen? Geef je nieuwe adresgegevens en de verhuisdatum aan ons door via ons contactformulier.
Hoe kan ik een klacht over de bezorging doorgeven?
Heb je het actuele nummer van je magazine nog niet ontvangen? Het kan dat je je magazine wat later ontvangt door vertraagde of aangepaste bezorging. Mocht je onverhoopt 4 dagen na de reguliere verschijningsdatum nog niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Hoe kan ik mijn abonnement beeindigen?
Wil je je abonnement opzeggen? Geef dit aan ons door, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen. Dit gaat het snelst als je onze Klantenservice belt op (+31) 88 1102083. Je kunt je opzegging ook doorgeven via het contactformulier.
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Neem contact op met onze klantenservice middels het contactformulier. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen met een maximale reactietijd van 5 werkdagen.